Create

CREATE

En kreativ gruppe for 4. klasse t.o.m videregående

Create jobber først og fremst med teater, men også med sang, kulisser, kostymer og andre kreative uttrykk, alt etter hvor vi er i forhold til ulike prosjekter og fremføringer. Vi har ulike prosjekter og produksjoner gjennom året, som deltakerne har mulighet til å delta på, som for eks. Alle Sammen-gudstjenester, Barnefestivalen og samarbeidsprosjekter med andre grupper og menigheter. Noen av produksjonene har begrenset med plasser. Disse har vi audition til.

Fordi troen på Jesus er grunnen for alt vi gjør i Søgne Misjonskirke, er forholdet til Jesus også en viktig del av Create. Vi er kreative og står på scenen fordi vi ER elsket, ikke for å bli elsket! Vi står der fordi vi ER sett og kjent av ham som har skapt oss, ikke for å bli det. Selv om dette er grunnen i Create, er det ikke noe krav om å ha en personlig kristen tro for å være med.

Målet med Create er å utvikle vår kreativitet på ulike områder, i samspill med hverandre, samtidig som vi lærer oss selv og Jesus bedre å kjenne. Her lærer vi å mestre, jobbe hardt for noe og å være rause med hverandre.

Når roller fordeles ser vi på om man passer til rollen som vurderes, hvor godt deltakeren klarer å ta regi, samt hvor ofte deltakeren har stilt på øvelser.

Alder: 4. klasse til og med videregående.

Øvelser:

4.-7. klasse: Fredager kl.16.30-17.50. I Søgne misjonskirke

8. og oppover: Fredager kl. 18.00-19.30. I Søgne misjonskirke

Prøveperiode, nye deltakere:

Øvelser i november/desember er åpne for barn/ungdommer som har lyst til å prøve seg i gruppa. Vi anbefaler et minimum av tre øvelser før man søker om opptak.

Inntak nye deltakere: Januar hvert år. Søknadsskjema finner du her

Pris: 100 kr per semester for UNG-medlemmer, 150 kr uten medlemsskap i UNG.

Vippses til #651267 > Barnefestivalen

Kontaktperson: Hanna T. Bylund Severinsen - 91874704 - hanna@sognemisjonskirke.no

Create Create Create Create Create