Ungdom

FRIKIRKELIG KONFIRMASJON

Er du konfirmant til høsten? Da bør du lese videre! Vi i Søgne Misjonskirke ønsker å bidra til å gi deg som konfirmant et godt grunnlag for veien videre gjennom livet, derfor har vi Tentro.

Tentro-konfirmantene er med på flere turer, noen gudstjenester og ungdomsarbeidet Garasjen. Det hele rundes av med en konfirmasjonsgudstjeneste 11. mai 2024, hvor Tentro-elevene står for hele gudstjenesten.

Du trenger ikke å være medlem av Søgne Misjonskirke for å konfirmere deg hos oss. Det er heller ikke noe krav om å være døpt. Her kan man komme som man er, uansett tro og kirkebakgrunn.

Les mer her

Garasjen

Fra og med 8. klasse og oppover

Vi tror det er viktig å ha et fellesskap hvor alle er invitert og hvor vi kan bli mer kjent med Jesus. Derfor har vi Garasjen. Kvelden består av undervisning, musikk, konkurranser og sosialt fellesskap.

Hver fredag kl. 20.00 til ca. 24.00.

Vi har en årlig, frivillig medlemskontingent på 50,-. Vipps til #644154, Garasjen. Merk med fullt navn og fødselsdato.

Garasjen på Instagram

Garasjen på Facebook

Andre tilbud
8. klasse og oppover. Onsdag i partallsuker. 2. etasje i Søgne Misjonskirke. kl 18:00-20:00.
Invested er et sted for å bruke tid alene med Jesus i fellesskap. Vårt hjerte er at ungdommer skal lære å høre Guds stemme og utvikle en personlig relasjon med Han. Vi starter med 60 minutter lovsang og deretter sprer vi oss rundt i 60 min der man bruker tid med Jesus (leser bibelen sammen, ber, lytter, skriver osv). Du er så velkommen! Ingen påmelding.
8. klasse og oppover
Vi tror det er viktig å ha et fellesskap med noen nære venner. Derfor har vi Lifegrupper. Lifegruppene er mindre grupper på 6-10 ungdommer med 1-2 ledere, som samles regelmessig for å bli bedre kjent med hverandre og for å snakke om livet, troen og Jesus. Kontakt ungdomslederen vår hvis du vil bli med!