CREW

Crew er en ledergruppe for 8. klasse og oppover. Vi er den harde kjernen i Barnefestivalen og jobber i kulissene før og under Barnefestivalen for at den skal gå som smurt. Etter Barnefestivalen er over, venter en overraskelsestur for de som har vært med.

CREW er gratis, men du må likevel melde deg på gjennom Checkin.no

I 2023 blir Barnefestivalen den 8.-10. September. I tillegg har CREW samlinger 22. og 29. August kl 20-21 i Søgne misjonskirke.

Som Smågruppe-Crew leder du en fast gruppe på 5-10 barn, enten alene eller sammen med en annen Crew, gjennom hele helgen. Du passer på at dine barn føler seg trygge og er der de skal være, når de skal være der. Hovedoppgaven er å se barna, bry seg om de og skape god stemning.

Som smågruppeleder blir du også med som hjelpeleder på et Supervalg. Hvilket får du vite mandagen før festivalen.

Du kan lese mer om Supervalg og annen generell info om Barnefestivalen her

Du kan også være med og hjelpe praktisk før og under festivalen. Det kan for eksempel være å bygge opp scenen, rigge kulisser, stoler og bord eller lage skilter og utstyr vi trenger til de ulike gruppene.

Dessuten kan du være med og lage show på og rundt scenen. Hvis du kunne tenkt deg å være med og lede konkurranser, eller kanskje ofre deg for laget og stille deg i taperdusjen, da er det bare å gi beskjed på Crew-samlingen før festivalen!

CREW-ledertreningen begynner før festivalen. Du må delta på minst en av disse samlingene for å kunne være med under selve festivalen. Overraskelsesturen er kun for de som har deltatt på minst en av de obligatoriske samlingene og hele festivalen. Smågruppelederne må delta hele helgen.

CREW-SAMLINGER (med forbehold om endringer!)

22. og 29. August kl 20-21 i Søgne misjonskirke.
Fredag-søndag 8.-10. September

Oktober/November: Overraskelsestur som takk for hjelpen

Spørsmål? Mail: sognebarnefestival@gmail.com
Kontaktperson: Kaleb Keivset, tlf. 94033358